Mourinho: Nuk mund të bëj transferime

dardanmiftari | Wednesday, January 05, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho ka bërë të ditur në një konferencë për shtyp mëngjesin e të mërkurës se ai nuk do të jetë në gjendje të transferojë ndonjë prej sulmuesve që i pëlqen atij.
“Klubi, pas investimeve të viteve të kaluara, dëshiron të vazhdojë por nuk mund ta blejë secilin lojtar. Unë paguhem që të punoj dhe të nxjerri çdo gjë nga lojtarët që i kam të gatshëm. Kam shumë lojtarë të mirë, por kam vetëm një sulmues të gatshëm, e ai është Benzema”.
“Unë e di se do të ketë spekulimeve deri në fund të janarit për shkak se dyert janë të hapura deri atëherë, por ky është grupi me të cilin do ta përfundoj sezonin”, u shpreh Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...