De Gea: Atletico më ofroi kontratë të re

dardanmiftari | Thursday, June 30, 2011 | 0 Komente

Nënshkrimi i ri i Manchester United, David De Gea, thotë se Atletico Madrid ka bërë ofertë të re për të para se ai të vendosë të transferohet në Old Trafford.
“Atletico Madrid më bëri ofertë për të rinovuar kontratën time në shtator ose tetor dhe unë thash se nuk do ta analizoj atë derisa të përfundojë Kampionati Evropian U21 dhe ta bëj atë më me qetësi”.

“Në këto raste është e rëndësishme që familja juaj t’ju këshillojë dhe ata e kanë bërë atë. Atletico gjithmonë ka luftuar për mua. Gjithmonë jam ndjerë i dashur, por arsyeja kryesore për transferimin tim është se dua të luaj për Manchester. Manchester United është një prej klubeve më të mira në botë dhe është një hap i rëndësishëm në karrierë. Do të mundohem t’ia dal sa më mirë dhe të kem sukses”, ka thënë De Gea.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...