Ronaldo nuk e ndjen presionin?

dardanmiftari | Monday, January 16, 2012 | 0 Komente

Superylli i Real Madridit, Cristiano Ronaldo, ka deklaruar se ai nuk ndjen presion shtesë gjatë përballjeve me Barcelonën, skuadër kundër të cilës do të luajë të mërkurën në kuadër të Kupës së Mbretit.
Në shumicën e ndeshjeve që ka luajtur ndaj Blaugranëve, portugezi ka dështuar të tregohet i rëndësishëm, ndërsa performancat e tij janë përcjellë me kritika të shumta.

“Gjithmonë mundohem të qetësohem para një ndeshjeje. Presioni nuk arrin deri tek unë. Mundohem të qëndroj pozitiv dhe gjithmonë kërkoj sfida të reja. Fuqia ime mendore është shumë e rëndësishme për mua”.

“Thjesht dua ta fitoj secilën ndeshje dhe të luaj mirë. Ky është gjithmonë qëllimi im; të bëj një performancë të mirë dhe të marrim rezultatin. Nuk më intereson se kush është kundërshtari, sepse motivimi im do të jetë gjithmonë i njëjtë”, ka deklaruar CR7.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...