Trezeguet: Messi, pengesa më e madhe e Mourinhos

dardanmiftari | Friday, March 23, 2012 | 0 Komente

David Trezeguet nuk ka dyshime se Jose Mourinho do të kishte fituar 10 herë më shumë trofe po të mos kishte qenë Lionel Messi te Barcelona.
“Nëse Messi nuk do të kishte qenë në klub, Mourinho do të kishte fituar 10 herë më shumë trofe se sa ka fituar tash”.

“Ai është lojtari më i mirë në botë. Ai e merr topin dhe shkon një në një me portierin gjashtë ose shtatë herë në çdo ndeshje – ai është më i jashtëzakonshmi në mesin e dhjetë lojtarëve të jashtëzakonshëm”.

“Barcelona po shkëlqen, derisa Madridi, një prej skuadrave më të mira në botë, ende po vazhdon të qëndrojë në terr”, ka thënë francezi gjatë një interviste për Tyc Sports.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...