Klose i ngazëllyer me sezonin e parë te Lazio

dardanmiftari | Monday, May 28, 2012 | 0 Komente

Sulmuesi gjerman Miroslav Klose është i ngazëllyer me sezonin e tij të parë te Lazio.

Klose erdhi në kryeqytetin italian si agjent i lirë verën e kaluar nga Bayern Munich dhe shkëlqeu duke shënuar 13 gola, edhe pse ishte dy muaj jashtë fushe për shkak të një lëndimi.

“Largimi nga Bayern Munich sigurisht se ishte sikur të largohem nga familja ime, por më duhet të them se kur erdha te Lazio gjeta një familje tjetër këtu”.

“Shpesh më duhet të maskoj veten kur dal nëpër rrugët e Romës, ashtu që tifozët të mos më njohin, pasi ata janë shumë pasionuar”.

“Kam gjetur një atmosferë shumë profesioniste, e cila është shumë relaksuese dhe e qetë, pa presion shtesë”, ka thënë sulmuesi për WeltOnline.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...