Pato: Më pëlqen Liga Premier

dardanmiftari | Wednesday, June 27, 2012 | 0 Komente

Sulmuesi i Milanit, Alexandre Pato, thotë se atij do t’i pëlqente të luajë në Angli.
Pato është lidhur me një kalim te Chelsea dhe Arsenali sezonin e kaluar.

“Më pëlqen futbolli anglez. Kam miq që luajnë për Chelsean, Liverpoolin dhe Manchester United”.

“Për momentin unë kam një shije të vërtetë për të luajtur në Britani, duke vizituar Londrën një muaj para Olimpiadës. [Por] prioriteti im është të përfundoj kontratën te Milani”.

“Kam shumë për t’i falënderuar ata dhe fokusi im është të vazhdoj ta bëj këtë, t’u sjellë kënaqësi tifozëve të Milanit dhe të vazhdoj kontratën time deri në vitin 2014. Dhe pastaj, kush e di?”, ka thënë sulmuesi për The Sun.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...