Gotze: Nuk jam i gatshëm për 90 minuta

Unknown | Saturday, October 05, 2013 | 0 Komente

Supertalenti i Bayern Munichut, Mario Gotze, ka thënë se ai nuk është ende një qind për qind i përgatitur për të luajtur 90 minuta pas rikthimit të tij nga lëndimi.
21 vjeçari ka qenë jashtë aksionit pasi ka marrë një lëndim nëm superkupën e Evropës, por hyri në lojë ndaj Cityt si zëvëndësues. Dhe, ai është ftuar menjëherë nga kombëtarja gjermane, por vet ai thotë e nuk është i gatshëm.
“Unë ende nuk jam i fuqishëm për të luajtur 90 minuta. Unë kam stërvitur vetëm për gjysmë jave. Nuk ishte aq shpejt sa menduam”.
“Unë shpresoj se do të ketë më shumë minuta. Ka pesë m uaj gjatë të cilave unë nuk kam pasur ritëm. Për këtë arsye, jam i ngazëllyer që mund të luaj përsëri”, ka deklaruar Gotze. /Telegrafi/

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...