Zidane: Mourinho nuk më la të punoj

Unknown | Sunday, October 13, 2013 | 0 Komente

Zëvëndëstrajneri i Real Madridit, Zinedine Zidane, ka thënë se ai po kënaqet tani kur Carlo Ancelotti po e drejton stafin teknik të klubit mbretëror.

 Zidane ka zbuluar se nën drejtimin e Mourinhos, ai nuk ka pasur hapësirë që të tregojë veten dhe nuk kishte një rol të vërtet.
Francezi pranon se këtë sezon është një kontrat i asaj që ka përjetuar sezonin e kaluar nën drejtimin e Mourinhos.
“Është totalisht ndryshe. Me Mourinhon nuk isha unë në fushë. Unë nuk kam pasur takim eme të dhe ne nuk bisedonim për ekipin ose taktikat”.
“Tani kam rol të vërtet sa i përket asaj. Unë duhet t’i jap mendimin tim Ancelottit për ekipin. Ne flasim për lojtarët dhe ne bisedojmë vazhdimisht për të gjitha gjërat”, është shprehur Zizu.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...