Rooney: Nuk do kem probleme disiplinore

dardanmiftari | Wednesday, June 16, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i Anglisë, Wayne Rooney, ka thënë se ai nuk do të shkaktojë probleme disiplinore gjatë Kampionatit Botëror, pas polemikave të shkaktuara kur sulmuesi anglez e fyeu rëndë gjyqtarin kryesor në miqësoren ndaj Palatinum Stars.
“Fabio Capello nuk më ka thënë asgjë për disiplinën time. Disiplina ime është perfekte. Mendoj se hera e fundit kur jam ndëshkuar në kombëtare ka qenë dy ose tri vite më parë, kështu që nuk kam probleme me atë”.
“Ishte zhgënjyes përjashtimi ndaj Portugalisë katër vite më parë, por është një gjë të cilën e kam harruar. Nuk është diçka për të cilën mendoj dhe aq. Kështu, po mendoj vetëm për këtë Botëror dhe jo për ato të kaluarit”, tha Rooney.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...