Mourinho: Ozil i kompletuar, VDV i paprekshëm

dardanmiftari | Wednesday, August 18, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka mirëpritur transferin e ri, Mesut Ozil, duke thënë se ai është lojtar i kompletuar, por nga ana tjetër ka garantuar qëndrimin e Rafael Van der Vaart.
“Në këtë treg aq të sofistikuar të transferimeve dhe krizën në ekonominë globale, kjo është mjaft sfiduese dhe unë kam respekt të madh për punën e klubit. Sidoqoftë, unë si trajner kërkoj më sh umë”.
“Ozil është lojtar shumë i kompletuar. Ai është i shumëanshëm dhe do t’i ndihmoj kreativitetit të ekipit tonë”.
“Për mua, Van der Vaart është ende aq i rëndësishëm si më parë edhe para se të transferohej Ozil dhe unë gjithnjë do të dëgjoj dëshirat e lojtarëve të mi. Sergio Canales është lojtar dhe shpresoj se ai do të vazhdojë të përmirësohet, por ai nuk duhet të lexojë shumë gazeta të cilat e lëvdojnë atë, e të cilat mund ta lëndojnë”, tha Mourinho për Marca.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...