Cruyff: Po të shfrytëzoheshin rastet, Messi nuk do lëndohej

dardanmiftari | Monday, September 20, 2010 | 0 Komente

Legjenda e Barcelonës, Johan Cruyff, mendon se po të ishin katalanasit më konkret para portës së Atletico Madridit, automatikisht do të shmangej lëndimi i futbollistit më të mirë në botë, Lionel Messit.
“Ndoshta ne kemi mbyllur ndeshjen me shumë raste të pakonkretizuara, Lionel Messi nuk do të lëndohej nga Ujfalusi dhe ndeshja do të kishte mbaruar më herët”.
“Nëse Messi, David Villa apo Pedro do të kishin qenë më të suksesshëm ose nuk do të ndaleshin nga De Gea, atëherë Messi do të largohej nga stadiumi në këmbë”, ka thënë Cruyff, duke shtuar se Cristiano Ronaldo ka frikë nga suksesi i Lionel Messit dhe prandaj nuk po arrin të shfaqë formën më të lartë të tij.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...