Inter-Forlan, nuk ka kontakte

dardanmiftari | Saturday, August 20, 2011 | 0 Komente

Agjenti i Diego Forlan ka deklaruar se nuk ka pasur negociata mes tij dhe Interit dhe se kjo nuk do të ndodhë derisa Interi të mos e shesë Samuel Eto’on.
Sulmuesi i Atletico Madridit është duke u lidhur me një kalim te Interi, por shumë varet nga e ardhmja e Eto’os që ende është larg kalimit te Anzhi.

“Sa për sot (e shtunë), unë nuk kam biseduar ende me asnjë zyrtar të Interit. Unë e ripërsëris se duhet të shohim çfarë ndodh me Eto’on. Unë kam mësuar nga burimet e mia se çështja Eto’o për momentin është e ngrirë. Nëse nuk arrijnë marrëveshjen, vështirë se do të flasim për Forlan”, ka thënë agjenti Daniel Bolotnikoff.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...