Gjithçka për El Classico

dardanmiftari | Monday, November 29, 2010 | 0 Komente

Sonte me fillim nga ora 21:00 zhvillohet superderbi planetar, El Classico numër 161 në La Liga mes skuadrës aktualisht me futbollin më të bukur në botë, Barcelonës dhe ekipit më të shpejtë në botë, Real Madridit.

El Classico si ndeshje e veçantë që është, zgjon reagime të shumta, pritje të mëdha e para së gjithash debate të pafundme për fituesin. SportiSot është përpjekur që t’iu sjell çdo deklaratë, analizë dhe statistikë për derbin më të madh në botë, ndërsa gjithë përmbajtjen e El Classicos mund ta gjeni të përmbledhur më poshtë.



Analizat dhe specialitetet për El Classico:
El Classico - Statistika dhe Histori



Deklaratat (Barcelona):
Messi: Nuk kam frikë nga Real Madridi
Guardiola: Ky ‘el Classico’, sikurse ai i kaluar
Zubizarreta: El Clasico nuk po na humb fokusin
Xavi: Ne jemi favoritët
Pique: Mou e bëri Realin ekip, të cilin do ta mposhtim
Alves pret El Classico të nxehtë
Rosell: Mourinho do të pritet mirë
Mascherano: Messi më i mirë se Ronaldo
Puyol: Ky El Classico, i zakonshëm
Pedro: Nuk do kaloja kurrë te Reali
Guardiola: Pres ndeshje sikur ndaj Interit

Deklaratat (Real Madrid):
Di Maria: Ronaldo dhe Messi e vendosin ‘el Classicon’
Mourinho: ‘el Classico’ nuk është vendimtar
Mourinho: Camp Nou nuk do të ma falë kurrë
Mourinho: Falënderoj Zotin që nuk ma dha modestinë
Ronaldo: Do ta mposhtim Barcelonën
Ramos: Do më pëlqente mungesa e Messi
Alonso: E kemi formulën Anti-Barcelona
Mourinho: Do të bëj një super-ndeshje
Casillas: El Classico mund ta vendosë titullin
Higuain: Mesfusha e vendos El Classicon
Marcelo: El Classico nuk garanton titullin
Ronaldo: Nuk do luftoj me Messin
Ronaldo: Mund të fitojmë në Camp Nou
Mourinho: Nuk e ndryshoj stilin

Deklaratat (Personalitete tjera):
McLeish: Mourinho do të fitojë në ‘el Classico’
Cerezo: ‘el Classico’? Dua humbjen e të dyve…
Stoichkov: Barca favorite në ‘el Classico’
Del Bosque neutral për ‘el Classico’
Legjenda e Realit lëvdon Messin

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...