Mourinho: Jam humbës i mirë

dardanmiftari | Friday, May 25, 2012 | 0 Komente

Menaxheri i Real Madridit, Jose Mourinho, thotë se ai është “një humbës i mirë” dhe se ai shpërthen pas ndeshjeve vetëm nëse mendon se skuadra e tij ka qenë viktimë e padrejtësisë.

Portugezi shihet si trajneri më i përsosur në botë, por ai ka shkaktuar kundërthënie kudo që ka punuar për shkak të natyrës së tij për të shprehur gjithçka.

Megjithatë, Mourinho thotë se ai gjithmonë është shpirtmirë në disfata, duke përmendur si shembull gjysmëfinalen e Ligës së Kampionëve ndaj Bayern Munichut, kur ata u mposhtën në penalti.

“Unë jam një humbës i mirë. Ne ishim të dëshpëruar kur humbën në Ligën e Kampionëve, por asgjë nuk ndodhi. Unë vetëm shkova në dhomën e veshjeve të Bayernit për të parë gëzimin e tyre dhe për ta ndarë atë”.

“Dallimi është se kur ne humbasim nga diçka që është e padrejtë, nuk mund ta duroj këtë”, ka deklaruar Mourinho për NTV.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...